تالار فرش فارسی : ما تافته‌ای جدا بافته‌ایم..

شماره تماس پشتیبانی:

جستجو
آخرین دیدگاه‌ها

    تالار فرش فارسی حامی سلسله همایش های شهرستانی و منطقه ای استانداری فارس – 14 مرداد 1402

    تالار فرش فارسی حامی

    تالار فرش فارسی حامی سلسله همایش های شهرستانی و منطقه ای استانداری فارس – 14 مرداد 1402

    مدیــر عامل تالار فرش فارســی حمایــت این مجموعــه را از برگزاری سلســه همایشهای شهرســتانی و منطقهای اســتانداری فارس اعلام کرد. محســن کامگار در حاشــیه نخســتین همایش ســرمایه گذاری منطقه ای و شهرستانی شــمال فارس که در آباده برگزار شد، بیان کرد: سلســله همایشهای شهرســتانی و منطقه ای با محوریت ۹ شهرستان اســتان فارس برگزار میشود که شهرســتان آباده نخستین میزبان این همایشها بود.
    آقای کامگار افزود: این همایشها به دســتور استاندار فارس و در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در ســال مهار تورم و رشد تولید و با همکاری و هماهنگی قرارگاه جهادی سرمایه گذاری کوثر ذیل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذار و اشتغال معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس برگزار میشــود و تالار فرش فارسی نیز در همه این همایشها به عنوان حامی در کنار این مجموعه ها خواهد بود.
    آقای کامگار ادامه داد: نخســتین همایش از این سلســله همایشها با حضور سرمایه گذاران شهرســتانهای آباده، اقلید، بوانات، سرچهان و خرم بید در شهرستان آباده برگزار شــد و تالار فرش فارسی نیز در برگزاری این همایش نقش اساسی و پررنگی ایفا کرد.
    مدیــر عامل تالار فرش فارســی در پایان تأکید کرد: مســئله اقتصاد و ســرمایه گذاری برای هر کشور امری اساسی اســت و در کشور ما هم با توجه به ظرفیتهای بســیار زیادی که در این عرصه وجود دارد و تمایل ســرمایه گذاران داخلی و خارجی به ســرمایه گذاری در پروژه ها ما را بر آن داشــت در کنار فعالیتهای اقتصادی به امر فرهنگسازی در جذب ســرمایه گذاران در کنار مجموعه اقتصادی اســتانداری فارس و قرارگاه جهادی ســرمایه گذاری کوثر مبادرت ورزیده و در ســازندگی و آبادانی کشور بیش از پیش سهیم باشیم.

    اخبار

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    فروشگاه
    0 علاقه مندی
    0 محصول سبد خرید
    حساب کاربری من