تالار فرش فارسی : ما تافته‌ای جدا بافته‌ایم..

شماره تماس پشتیبانی:

جستجو
آخرین دیدگاه‌ها

    گارانتی – 9شهریور1402

    گارانتی

    گارانتی

    مجموعه تالار فرش فارسی برای تأمین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت های معتبر و تولیدکنندگان موفق و برتر همکاری می نماید ، بنابراین محصولات خود را با گارانتی کتبی عرضه می کند تا خریدار با آرامش خاطر اقدام به خرید نماید .
    خریداران گرامی چنانچه کالای تحویلی ایشان در خرید غیرحضوری دچار نقص فنی باشد ، باید ظرف مدت 7 روز و در ساعات اداری با شماره 07138337766 و در صورت خرید از شعب تالار فرش فارسی با واحد خدمات پس از فروش شعبه محل خرید خود تماس گرفته و از کارشناسان جهت دریافت خدمات گارانتی و وارانتی مشاوره بگیرند .

    گارانتیگارانتی

    شرايط گارانتی و وارانتی

    ایرادهای ناشی از استفاده نادرست مصرف کننده ، شامل هرگونه نقص و پوسیدگی که در نتیجه ریختن مواد اسیدی و قلیایی مانند نوشابه ، شربت ، سرکه ، انواع ترشیجات و… ایجاد شود ، همچنین هرگونه نقص فنی که در اثر شستشوی نامناسب در منزل و یا قالیشویی ایجاد شود ، مانند معایب ناشی از دستگاه خشک کن ، سانتریفیوژ ، استفاده از شوینده های قوی و غیر مجاز نظیر انواع سفیدکننده ها ، وایتکس ، پودرهای آنزیم دار ، کلر ، آب ژاول و مشکین شوی ها که موجبات از بین رفتن رنگ الیاف می شود و همچنین جابجایی نادرست که سبب پاره شدن ریشه و یا زیگزاگ فرش می گردد شامل خدمات وارانتی و گارانتی نمی شود .
    نظر كارشناسان اين مجموعه ملاک تشخيص نوع نقص خواهد بود و چنانچه اشکال ايجاد شده ناشی از توليد نباشد ، شامل خدمات گارانتی و وارانتی نخواهد گرديد .
    وارانتی به معنای تعویض فرش می باشد ، در صورت هرگونه نقص فنی و تا 7 روز پس از تحویل کالا ، به شرط نو بودن و عدم پاخوردگی (به تشخیص کارشناسان مجموعه تالار فرش فارسی) قابل پیگیری می باشد و شامل ایرادهایی که به وسیله مصرف کننده و یا قالیشویی ایجاد گردد ، نمی شود .
    در صورت نقص فنی ، فرش خريدار در مدت زمان قيد شده در كارت گارانتی و بدون دريافت هرگونه هزينه اي تعويض خواهد شد .
    گارانتی به معنای اصلاح و تعمیر فرش می باشد ، خدمات گارانتی پس از 7 روز از تحویل کالا و به مدت 2 سال ارائه می گردد و شامل ایرادهایی که به وسیله خریدار و در اثر استفاده نادرست و یا قالیشویی ایجاد گردیده نمیشود .

    نکات مهم

    تابلو فرش شامل خدمات وارانتی و گارانتی نمی گردد .
    خدمات وارانتی و گارانتی صرفاً شامل فرش های درجه یک می باشد .
    هرگونه هدیه، پادری، قالیچه با متراژ کم تر از 5 / 1 متر و فرش های با شانه کم تر از 500 خارج از گارانتی است .

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    فروشگاه
    0 علاقه مندی
    0 محصول سبد خرید
    حساب کاربری من